Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití výukových CD-ROMů při hodinách přírodopisu a biologie na ZŠ a SŠ
Vačkářová, Kateřina ; Pavlasová, Lenka (oponent) ; Jedličková, Tereza (oponent)
Informační a komunikační technologie (ICT) jsou každodenní součástí života každého z nás. Proto v této práci navazuji na svou diplomovou práci, ve které jsem vytvořila a v praxi ověřila výukový program "Mikrobiologie". Cílem této práce bylo vytvořit, vydat a ověřit v praxi výukové programy pro výuku mikrobiologie, mykologie a protozoologie na základních a středních školách. Snažila jsem se sjednotit užívané pojmy v daných vědních oblastech a vytvořit kvalitní zdroje informací. Díky snadné dostupnosti (CD-ROM, internet), interaktivním částem, množství obrázků, textů, pokusů, zábavných her, kvízů a dalších zajímavostí mohou výukové programy obohatit klasickou výuku přírodopisu a biologie na všech typech škol. Práce obsahuje obsahovou analýzu výukových programů přírodopisu a biologie v České republice. Popisuje zpracování vlastních výukových programů ("Mikrobiologie", "Mykologie" a "Protozoologie"), a zpracovává výsledky vyhodnocení programů učiteli základních a středních škol. Názory učitelů jsem statisticky vyhodnotila pomocí dotazníků, ze kterých například vyplývá, že s výukovými programy pracují častěji učitelé základních škol než středních škol. Z dotazníků vyplynulo, že nejčastěji učitelé používají programy při běžné výuce. KLÍČOVÁ SLOVA informační a komunikační technologie, ICT, výukový...
TRHOVOSVINENSKO - VYUŽITÍ MULTIMEDIÁLNÍCH POMŮCEK PRO REGIONÁLNÍ VÝCHOVU NA 1. STUPNI ZŠ
SALCEROVÁ, Pavla
Diplomová práce s názvem ?Trhovosvinensko- Využití multimediálních pomůcek pro regionální výchovu na 1. stupni ZŠ? se skládá ze dvou částí, z teoretické a praktické. V teoretické odborné části jsou zpracovány souhrnné informace o mikroregionu Trhovosvinensko z hlediska fyzicko-geografického a socioekonomického. Praktická část, která vychází z informací z části teoretické, je učebním materiálem k výuce regionální výchovy ve 4. ročníku základní školy. Jedná se o pomůcku interaktivní. Je vytvořena v programu Smart notebook, jehož používání umožňuje učiteli i žákům procvičovat učivo zábavným způsobem, na interaktivní tabuli Smart board. Praktická část je doplněna o Příručku pro učitele, která seznamuje učitele s pomůckou a ulehčuje jim práci s tímto nevšedním výukovým materiálem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.